woensdag 20 februari 2013

Kadootjesweek!

... en dat terwijl het niet eens mijn verjaardag is!

DO (ja, Valentijn) stond mijn liefste schat me thuis op te wachten na een vermoeiende werkdag met ... een prachtige bos rode rozen.


VR viel dit leuke stoffenpakketje in de bus die ik dankzij Stannels midlifecrisis gewonnen had, voor een pennenzakje of een labellozakje, voor biais/paspel voor een knikkerzakje, zoals Lindsy suggereert. Ik heb al een paar ideetjes in mijn hoofd voor wat ik ermee ga doen, maar dat zie je dan op tijd en stond wel op mijn blog verschijnen (kan ik ineens ook wat vaker reclame maken voor haar leuke blog! ;-)) Een hele hele dikke merci, Lindsy!


ZA was mijn ventje na het boodschappen doen met dit leuke boek naar huis gekomen. Van een superleuke verrassing gesproken!! Wat kent hij me goed :-)


ZO was het stoffenspektakel in Namen! Wat een heerlijk rustige bedoening daar in vergelijking met Leuven of Mechelen. Ik ga voortaan enkel nog in Walloniƫ stoffenshoppen! Ik kwam naar huis met een lege portefeuille en 2 volle shoppertassen met nieuwe aanwinsten en een hoofd vol plannen. Zie je ook al het picknickkleed, het shoppertasje, het fietszadelhoesje, het rokje met voering, het donsdekenovertrek, de speurtas, de knuffelberen, de schoudertas, de nieuwe broeken, het hemdje, het...? ;-)


WOE viel de troostprijs van ietsiepietsiekitschie in de bus. Ik had het gevoel dat ik de hoofdprijs weggekaapt had: zo mooi! Het koetje dat al jaren goed voor mijn sleutels zorgt, heeft nu net als haar Zwitserse vriendjes een belletje. Eentje die aan een supermooi hartje hangt. Zo hoef ik vanaf nu maar gewoon even met mijn handtas te schudden om te weten of ik mijn sleutels bij heb. En, nu we het toch over mijn handtas hebben: sinds ik met een nieuw exemplaar rondloop, die geen apart zakje heeft voor een gsm, loop ik me continu zorgen te maken over de combinatie sleutels-gsm en had ik me al langer voorgenomen er eens een hoesje voor te maken. Ooit... Aan die zorgen komen nu een eind, want in het pakketje zat een prachtig gsm-hoesje! Lekker dik en zacht en met een supermooie knoop! Dankjewel, Ellen!!


3 opmerkingen:

  1. Zo is een week wel superfijn natuurlijk :-) Mooie buit op het stoffenspektakel, en in combinatie met dat boek komen er zeker nog mooie creaties tevoorschijn. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik heb er al helemaal zin in! 'k Zal maar niet zeggen hoeveel er oorspronkelijk in mijn portefeuille zat ;-)

      Verwijderen
  2. ah deze post had ik gemist :-)
    leuk :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen