woensdag 12 juni 2013

Opnieuw een jarig kereltje


Neefje M. werd 4! Voor deze stoere jongen maakte ik de Cozy Car Caddy. Geen idee hoe ik dat best vertaal naar het Nederlands: "gezellige autodrager" :-)

Op twee avondjes was deze af en eigenlijk had het veel sneller gekund, want zoals altijd is het de voorbereiding die de meeste tijd vraagt en ik ben nogal een moeilijke beslisser: welke stofjes zou ik gebruiken (ook al had ik er op het stoffenspektakel in Maastricht wel al 2 met voorbedachte rade gekocht) en hoe zou ik ze combineren? Welke kleur paspel zou ik gebruiken? Welk lintje zou ik voor de sluiting gebruiken? Zou ik het nog extra moeten verstevigen of zou het zo wel stevig genoeg zijn? Je kent het misschien wel... Ik kan er uren over nadenken en twijfelen en toch weer veranderen. 

Het is al nacht, maar het is nog vrij druk op de weg.
Stilletjes aan zoeken de auto's hun slaapplaatsje op.
En amper enkele minuten later zit iedereen in zijn nestje.
Met dit "dekentje" worden ze toegedekt.

En lekker ingeduffeld. Slaapwel, autootjes, tot de volgende rit!


2 opmerkingen:

  1. Ik herken je dilemma's maar al te goed! De rode paspel vind ik erg goed gekozen bij de leuke autostof. Hier zal neefje M. menig uurtje speelplezier aan beleven!!

    BeantwoordenVerwijderen