vrijdag 19 juni 2015

Blijven ademen...

Het lukte me even niet meer.

Sinds ik in maart terug fulltime aan de slag ging, werd het allemaal wat veel om te combineren:

- het "mama van drie"-zijn
Ik heb echt drie schatjes van kinderen, dus ik kan echt niet klagen, maar ze hebben natuurlijk alledrie hun portie aandacht nodig.

- de borstvoeding thuis en het afkolven op het werk
Maar ik ben wel supertrots dat ik ons Lieselotje al bijna 7 maand in leven kan houden met alleen maar borstvoeding ondanks het feit dat ik al de helft van haar korte leventje terug aan het werk ben

- het huishouden runnen
En dat moet dan ergens nadat de kindjes in bed zitten, dus niet vóór 20u30. Gelukkig heb ik een geweldige man die enorm veel in het huishouden doet!

- de hobby's
Gelukkig is er nog de naailes en het Naaisalon "De Rode Draad", anders kwam ik er bijna niet meer aan toe! Af en toe eens het huishouden laten voor wat het is, een gezelschapsspelletje spelen, en met vrienden en buren afspreken. 
 
Tijd & energie voor het bloggen schoot er wat bij in.
Maar ik probeer heel stilletjes, bijna onopgemerkt, terug jullie blogrolls binnen te sluipen. ;-)

En de kindjes, vraag je je af? Hoe gaat het daarmee?

Wel...

Ons Lieselotje is echt een zonnetje in huis. Amper een kleine 7 maand en toch al zo groot weer...


Ons Jaspertje werd intussen ook al weer 3 jaar en nam deze stoere mannen mee naar school.


En onze Willem? Die legt intussen kilometers af op zijn nieuwe grote fiets!




5 opmerkingen:

  1. Leuk weer iets van je te vernemen. Fijn dat de kinderen het goed stellen en verder stappen nemen in het leven. Ach ja niet altijd makkelijk alles op mekaar afgestemd te krijgen maar hou toch ook voldoende aandacht voor jezelf. Dus "me-time" niet vergeten.

    Ook effe vermelden dat mijn blog een nieuw adres heeft. Je was toch een trouwe volgster ?
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah joepie, back in blog land!
    Dat je schatjes van kindjes hebt, dat kan ik alleen maar beamen!!! :-)
    Evenwicht zoeken tussen alles zal inderdaad niet makkelijk zijn, jullie zijn keigoed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat dat je de borstvoeding zo lang volhoudt !!!!
    Een nieuw evenwicht vinden dat komt wel gaandeweg. Huishoudelijke klussen hebben geduld hoor, stof loopt niet weg, en vuile ruiten ook niet (helaas) ;-)
    Me-time is belangrijker, en tijd met de kinderen natuurlijk !
    Fijn dat je terug online bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te lezen dat alles goed gaat en heel begrijpelijk dat het bloggen in deze periode er soms wat bij in schiet. Prachtige foto van jullie Liselotje en leuke stoere bananen heb je gemaakt!
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, daar ben je :-) Blijven ademen, op 't gemak, en alles komt altijd weer goed. En wat ziet die kleine meid er een fantastische brok uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen